Založ si blog

Archív: júl, 2013

Co s tym?

Ako tak kracame svojim zivotom stretavame sa po celu dobu s roznymi vecami zazitkamy. Dnes rano ma tak pod sprchou napadlo ze vlastne moj zivot je ako z rozpravky. A nie len ten moj ale kazdeho z nas. Ako tak kracame svojim zivotom stretavame sa po celu dobu s roznymi vecami zazitkamy. Dnes rano ma tak pod sprchou napadlo ze vlastne moj zivot je ako z rozpravky. A nie len ten moj ale kazdeho z […]

Pokračovanie článku

Skvela dovolenka

Vybral som sa na dovolenku do New Yorku. Je nutne minut tych par dni rocne, ktore cloveku prinalezia popri praci. Kracame si po tych nakupnych centrach Mannhattanu, miname Empire State building a tu uplnou nahodou dobre obleceny dvadsiatnik mi podava listok. Situacia rovnaka ako v hociktorom inom meste, kde dostanete reklamu do ruky, alebo vas zastavia a vypisete s anketarom dotaznik, ako sa vam […]

Pokračovanie článku

Kolko parov topanok mas, tolkokrat si bezec?

Moja zena sa zo mna vzdy smeje, ze mam viac topanok nez ona. A to vlastne ani nerata tie bezecke tenisky, topanky, kabelky, plavky, ale to je uz ina tema 🙂 Keby sme vsak zobrali iba tie moje bezecke, tak aj tych mam asi viac nez ona vsetkych dokopy. Od roku 2007, kedy som zacal cielene behavat, som vzdy maval dva aktivne pary bezeckych topanok (OK, zacal som iba s jednym, ale uz po par […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 23365x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie