Založ si blog

Skvela dovolenka

Vybral som sa na dovolenku do New Yorku. Je nutne minut tych par dni rocne, ktore cloveku prinalezia popri praci.

Kracame si po tych nakupnych centrach Mannhattanu, miname Empire State building a tu uplnou nahodou dobre obleceny dvadsiatnik mi podava listok. Situacia rovnaka ako v hociktorom inom meste, kde dostanete reklamu do ruky, alebo vas zastavia a vypisete s anketarom dotaznik, ako sa vam mesto paci, a co nie. Lenze listok vyzera ako cenina s roznymi znakmi, ktore zabezpecuju jeho jedinecnost. Priatelka sa nan nechapavo pozera a co nevidi: New York Fashion Week Special, 2 persons, Free Entrance.

Priatelka neveriac pozrela na mna, ja na nu, vratili sme sa o pat krokov spat, a spytali sme sa fesaka, ze ‘ cim sme si to zasluzili, a ze preco my, a ako je to mozne, ze dostat listky priamo na ulici’. Tak nam vsetko pekne, jasnou americkou anglictinou vysvetlil, predstavil, a postavil pred jasnu vec. Ostali sme ako obareni. V pozitivnom slova zmysle. Akcia je dnes vecer, vstup casual.

Stale neveriac sme sa rozhodli, ze ho teda vyuzijeme. Ved kedy sa na nieco podobne dostaneme? Tak sme sa ‘ rozbehli’ do najblizsieho obchodaku, kupili sme si obaja za facku slusive oblecenie, a rozhodli sme sa teda na osmu miestneho casu zajst do Madison Square Garden, kde sa akcia konala.

Po prichode na miesto, nas cakala prehliadka. Boli sme presacovani ako na letisku, opasky dole,zimne bundy, mikiny, topanky, odlozit kabelky, tenisky, detekcia kovov, hodinky odlozit. No veru sa nedivime vsetkym tym modnym ikonam, ze musia toto cele prejst rovnako ako my.
Cela akcia trvala hodinu a pol aj so vsetkou tou pompou. Priatelka ani nedychala, ked sa zacalo chodit po mole vo vsakovakych kostymoch od Armaniho, Forda, alebo co ja viem Versaceho.

Modelky sa tam predvadzaju jedna za druhou, potom dakuje navrhar alebo navrharka. Alebo tam pobehuju mladi svalovci v takych letnych kreaciach, ze ak by som si dal na plaz plavky plus sako s klobukom, tak aj napriek mega in stylu na T-com plazi v sade Janka Krala by po mna poslali chlapikov v bielych plastoch. Zbytocne by som vysvetloval, ze to je Dolce&Gabbana.

Vecer to bol pekny, vzrusujuci, ocarujuci. Inspirativny zaroven. Mozno tak pre moju priatelku. Ta vsak presne vie, ze si moze tie modely tak akurat zosit doma. Lebo ak by si ich chcela kupit, tak minie nase spolocne patrocne zasoby.
Nemozem povedat, ze by som sa nudil. Vsade sa predvadzali modelky blondave, tmavovlase, kratkovlase, s jemnym, niekedy velmi silnym makeupom. Tie asi dost prehyrili noc predtym, takze som to chapal. Nohy az po zem kazda jedna. A vsimol som si aj nejake celebrity. Bolo ich dost, od Australie az po Los Angeles. Skoda len jednej veci, ze fotak som musel nechat na izbe. Lebo fotografovat mohli len ti akreditovani. Ja som sa akreditovat nestihol.
Aj tak to stalo za to. No nahoda je blbec 🙂

Dospievanie

02.10.2013

Niežeby som očakával, že budete vedieť, aký to bol pocit, keď som na MTV prvýkrát videl Anarchy in the UK. Vedieť to, koniec-koncov, nemáte skade, lebo ten pocit bol môj a iba môj. Iste, odvíjať nejaké hodnoty od Sex Pistols nie je najlepší nápad, lenže, našťastie, keď máte, čo ja viem, dvanásť rokov, žiadne hodnoty vám ani odvíjať nenapadne. Od ničoho. Čiže mám [...]

Pudlik

28.09.2013

Odlepil pohlad od zaprasenej zeme, aby rozptylil svoje zaprasene myslienky.Nez si to stacil uvedomit, pozeral do oci zeny. Oci boli modre. Zena bola mlada. Na tvari ziadne vrasky. Damske oblecenie stylove, topanky, šaty, kabelky a novodobe.Dlhe, na blond prefarbene vlasy odrazali napory vanku, ktory ich ustipacne nadvihoval.Napoly zahalene prsia sa pohupovali v rytme chodze. Hore. Dolu. Hore. [...]

Zivot flegmatika

24.09.2013

Definicia flegmatika: FLEGMATIK je clovek, ktory sa vykaslal na vsetko, co sa tyka jeho vzdialeneho, stredne vzdialeneho, menej vzdialeneho a blizkeho okolia. Mysli len na to, kde si oddychnut a naco sa najblizsie vykaslat. Riadi sa heslom, co sa nevyriesi same, to ma nezaujima, alebo to co ta stve, nestoji za to aby ta to stvalo. Je to clovek vacsinou inteligentny, ale svoju inteligenciu [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 23368x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie